tisdag 20 december 2011

Är astrött nu efter en intensiv dag och ser fram emot att dejta kudden ;) Sov inte så bra inatt eftersom Sofia tog väldigt mycket plats i sängen och jag hade hennes fötter i ansiktet hela natten. Plus att hon var asförkyld men andades fortf. med näsan och det lät VÄLDIGT högt ;) Hehe. Väckte henne 2 minuter innan vi skulle gå ut till bussen och jag hade inte packat färdigt grejerna än… Vi hann precis till bussen. Sofia såg den innan jag ens hade gått ut ur huset och jag glömde massa grejer också som jag var tvungen att springa in åh hämta. Men vi hann ju! ;) Igår kväll såg vi på Paranormal activity 2. Den var faktiskt läskig! 

Så var jag ju hemma hos Wilma & Ida förut också och det var kul. Tog det lite lugnt och typ sjöng singstar också ;) 
 Nu ska jag som sagt göra mig i ordning för kvällen lite tidigare än jag brukar men jag är ju så himla trött! ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar