söndag 18 december 2011

Bild från Turkiet som ni som läste min förra blogg har sett massa gånger ;) 
Bara 3 dagar kvar i skolan nu och en av dom kommer att spenderas på Vattenpalatset tillsammans med hela min klass. Kaos kommer de bli där med 75 vilda ungar ;) Vi börjar lite senare den dagen också (tisdag) så jag tror att Sofia ska sova över imorrn så åker vi buss dit tillsammans. Kul, kul. Att vi äntligen ska få göra nåt kul! Vi har seriöst slitit hårt i skolan den här hösten och dom senaste veckorna har vi jobbat, haft projekt, redovisningar och grejer. Vi förtjänar en rolig dag tillsammans ;) Just nu är jag helt inställd på att åka utomlands i sommar också. Alltså bortsett från Finland. Turkiet var ju bäst men jag vill ju testa nåt annat också. Spanien har ja också varit i och det var också skönt! Jag ska nog tjata till mig en resa ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar