måndag 26 december 2011

A family far from here

Jag har hela dagen befunnit mig i Borås för en liten släktträff som är tradition för närmsta släkten på pappas sida att man träffas på annandag jul och annandag påsk. Så det var väldigt kul faktiskt att träffa alla fastrar och kusiner och så ;) Vi åt lite julbord, var ute på nån utkiksplats, åt lite julgodis och sånt, kollade på bilder och avslutade med att äta gröt och mackor. Det var rätt så mycket ätande kan man säga ;) Jag var i alla fall inte hungrig alls vid sista fikat… Jag och 2 av mina kusiner spelade typ spel också. Kul kul! Just nu funderar jag på vad jag ska hitta på till nästa skoltermin. Vad jag ska börja i för dans nu då. Ska nog inte fortsätta i samma utan jag vill nog testa något nytt :) Ska höra med några kompisar från dansen vad dom vill börja i för vi skulle börja i samma. Sedan har jag även bestämt att jag ska åka på språkresa! Inte nu men när jag är 15 kanske… Någon som hänkar? ;)
Finns möjlighet att åka till Jersey på språkresa. Ser inte helt fel ut va? Där kan man surfa och shoppa! ;) Me like <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar