lördag 24 december 2011

It must have been love, but it´s over now.

Nu är julafton slut om 30 min och 40 sek… Sorgligt,  men jag är väl nöjd. Fick dock ingen kamera men ska nog gå och köpa mig en nu på lovet någon gång! Fast jag ska inte betala hela själv ;) Fick en massa andra bra julklappar. Juldagen är nästan skönaste dagen för då är man BARA hemma och grejer med sina julklappar och tar det bara lugnt! Imorrn ska jag faktiskt flytta vårat wii från Adams rum till mitt rum så att jag kan spela Donkey Kong hela dagen för jag fick nämligen det spelet i julklapp ;D Jag fick även en del kläder, pengar av mormor & morfar, Smycken, godis, film, wii-spel, krämer från body shop, tofflor, benvärmare, eltandborste..hehe mmm. Kommer inte ihåg allt men jag ska lägga upp lite bilder i morgon! ;) GOD JUL på er alla där ute! ;*** <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar