måndag 23 januari 2012

Less is more

Tja! Har haft en ganska bra dag i skolan och det känns ju skönt att det bara är 2 skoldagar kvar på denna veckan nu ;) Jag och Wilma ska ju praoa på zoo4you. Jag kanske har skrivit det innan men kul ska det bli i alla fall ;) Vid börjar 10 och slutar 15 så det blir allt redigt med sovmorgon!

Idag på syslöjden var det ganska kul faktiskt för vi håller ju på att göra egna kläder och jag ska göra ett par shorts som jag har gjort färdigt alla mönsterdelar till så nu är det bara att vänta på tyget som finns där nästa vecka. Ska bli kul att sy ihop dom.. Det går väl inte direkt på en lektion men nån gång kommer de ju bli färdiga.

Nu ska jag göra spanska läxan, vi ska ha modevisning imorrn… Våran annars så tråkiga lärare ska väl checka till sig lite för att rektorn ska komma och titta hur det går på lektionen  just imorrn.

Med kameran på laddning så får ni några random bilder från året som va ;)

Julafton 2011
 Sommaren 2011
 Sommaren 2011
 I  Sälen, julen 2010
Sommaren 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar