lördag 21 januari 2012

Work with animals

Hej! Förut var jag och Wilma på Överby och skulle leta efter en prao-plats till torsdag och fredag nästa vecka. Vi frågade på 7 ställen men fick bara 1 ja. Det var det sista stället som vi inte ens hade tänkt på men vi gick bara förbi och tänkte att varför inte. Jag trodde inte att det skulle vara SÅ svårt att hitta en plats! Det var i alla fall på zoo4you ;) Han sa att det finns inte jättemycket att göra där så vi får mest vara med djuren och det är ju det man vill! Det ska bli jättekul verkligen ;D Vi var bara där i 2 timmar så tiden gick ju mest åt att leta förstås men vi hann med en fika och lite småshopping. Jag köpte ny hårfärg så att jag kan färga i det där färgen inte satte sig förra gången jag färgade. Det blir nog imorrn tror jag. Köpte även ett nagellack och en body-spray. Imorgon ska jag göra USA-naglar och det är även släktkalas på dagen för Adam har ju fyllt år ;) En händelserik dag alltså! 
Nya profilbilden på facebook då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar