fredag 3 februari 2012

6 % kvaaar

Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör osv.. 

Det är i alla fall fredagskväll nu och jag & mamma var ute och gick förut i snövädret. Rätt skönt faktiskt. Nu har jag kollat på The O.C och laddat ner någon easycounter så att jag äntligen kan se hur många besökare jag har på bloggen och inte bara sidvyer för det har varit sjukt störigt tycker jag. 

På tal om ingenting så finns det en skitsnygg bikini som jag och några tjejkompisar har suttit och dreglat efter men den säljs ju typ inte nånstans ;( Men ni tror inte att min kompis Cassandra hade med sig en sån från Thailand när hon kom därifrån?? ;) ÅÅÅh Vad avundsjuk jag är, och dom var sjukt billiga där också, jag hade kööpt flera stycken olika!!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar