fredag 30 december 2011

Tell me who I am. Cause I´m not sure about that anymore.

Just nu får jag ryck på att man inte kan se hur många besökare man har på blogger.com utan man kan bara se antalet visningar! Jag har säkert skrivit detta förut men jag blir ju så förbannad. En person kan ju gå in jättemånga gånger på en dag… Aja. Imorrn är det sista dagen på detta året! Sen blir det 2012 och då går världen under.. Nä det tror jag faktiskt inte på men jag har sett filmen 2012 och den var awesome verkligen! Man fick se hur städerna bara rasade och grejer. Ska nog se om vi har den för jag vill se den igen!

Jag ser fram emot nästa vecka för då har jag ju en del på gång. Synd bara att jag inte kunde vara med och bowla… (även om bowling inte är min starka sida ;) Men jag blir ju i alla fall snygg i håret i stället :) Ska färga det nästa helg också för jag köpte ju sån där mousse-färg i onsdags.

Så synd att jag inte har någon bild på mig när jag hade riktig lugg!!! Hade velat se det själv ;)  Lägger ändå in 2 bilder på mig själv… Känns som det var längesen ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar