fredag 30 december 2011

Who are you? - Whoever you want me to be.

Idag vaknade jag klockan 12 och efter ett tag åkte vi och handlade lite och så. Imorrn är det ju nyårsafton och jag vet inte riktigt än vad vi ska göra men det blir säkert bra. På måndag ska jag sova över hos Julia och på onsdag ska jag klippa mig. Jag skulle egentligen bowlat med kompisar på onsdag men mamma hade redan beställt tid hos frisören så det krockade precis ;( Sedan skulle jag ju kanske till typ stan med min bror åh fika och så. Samma sak även med min kusin. Men vi får se vad som hinns med ;)

Något sånt här kanske? 
Funderar ju på hur jag ska klippa mig också… Det är ju lite svårare eftersom jag har lockigt hår men jag funderar på uppklippt och någon slags lugg kanske.. Förslag? Kommentera gärna"! ;) Det ska bli kul med lite förändring i alla fall ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar