lördag 28 januari 2012

Fit for fight

Tja! Gick upp redan vid halv tio idag… Inte likt mig! Jag och mamma ska i alla fall åka till Friskis & Svettis snart och kolla upp lite grejer för vi ska börja träna där! ;) Kul kul. Man måste ju vara i form till Beachen 2012 ;) Hehe…


Jag tror hela tiden att det är söndag idag :O Men det är det inte och det är väl tur det.. Behöver en till ledig dag innan ännu en hård skolvecka! Men det händer rätt mycket saker de närmaste veckorna här:


Nästa vecka ( Vecka 5 tror jag ) - En ganska vanlig vecka men det händer nog något på helgen.

Vecka 6 - Jag är ledig halva torsdag och hela fredagen för vi ska till min syster i Karlshamn och fest på lördagen ;)

Vecka 7 - Turbiiiin på fredagen!!! ;**

Vecka 8 - Sportlov <3


Ja det var det jag kom på nu och det lät väl ganska kul?? ;) <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar