lördag 28 januari 2012

Workout

Jag och mamma var ju på Friskis & Svettis förut och köpte varsitt maxi-kort så vi kan träna på alla pass, spinning och gym. Så imorrn blir det Styrkepass och onsdag blir det gym med instruktör till mig ;) Ska bli jättekul att komma igång nu och träna. När man bara har legat inne och tjockat sig över jul… Haha, nä inte riktigt så illa men man blir så lat liksom.

Är det någon annan som tränar där?? Kommentera i så fall! Om jag känner dig kan vi ju kanske gå på något tillsammans ;)

Så skulle dom ta en bild till kortet man fick och det var jag ju inte beredd på. Otur, när jag för en gångs skull gick ut nästan osminkad! Bjuder på en osminkad bild i alla fall. Fast inte tagen idag… Den nakna sanningen! ;) 




3 kommentarer:

  1. Gud sånt härligt hår du har, skitsnyggt till dig!

    SV; åh vad glad jag blir! Der är superlätt att fixa! Gå in på design, och klicka sedan på redigera inom blogginlägg-rutan som finns på förstasidan inom design kategorin. Där kan du sen skriva in vad du än vill, och kalla det vad du än vill (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Härmade dig och körde på Gilla & Ogilla ;) Hoppas du fortsätter kika in på min blogg då och då som jag gör på din! Ha en bra ny vecka nu då ;) // Amanda

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera